No tähän on kai vastattava heti, ehti tai ei, kun enhän minä enää huomenna muista mitä mulla nyt on päällä. Eli Minttu, kiitos haastesta.

Kerron mitä mulla on päälläni kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perässä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa tästä haasteesta ja tästä merkinnästä.

Olen nyt siis armaan sorvini ääressä, joten en ole pukeutunut vanhoihin adidaksen verkkareihin. Sen sijaan mulla on:

mustat työsandaalit, mustat nilkkasukat, haalistuneen näköiseksi pestyt farkut joissa toisessa lahkeessa kukkia kirjailtuna ja vähän paljettejakin (Isosisko on tosi kateellinen, kun äitin housut kimaltaa) tuossa kukkakuviossa on, vaaleansininen lyhythihainen paita sekä beige-roosa-ruskearaidallinen neuletakki. Ja työavaimet kaulassa tietty.

En nyt ehdi tarkistamaan, ketä on haastettu, ja ketä ei, joten ihan kuka vaan saa vastata haasteeseen :D!