Hei, mie en ollut aiemmin älynnytkään, että täällä vuodattamossa on kaikkia hienoja tilastojutskiakin! Ooh! Nytpä voin kertoa teille, että blogiini on tultu eniten hakulauseilla:

"kaislikossa suhisee"... hmmmh, mitenkähän tämä ei hämmästytä minua ollenkaan?

"bodominjärven murhat" - juu, olen minä niistä maininnut jotain, olen!

"pihajuhlat" - en aio järjestää! Turha luulo!

"ilman tuttia" - pitäisi, pitäisi! Siis vieroittaa Pikkuveli koko tutin turjakkeesta. Ehkäpä ensi viikonloppuna? Tai ainiin, ei sittenkään, Miehellä on töitä 05.30-15 ja sen päälle häly klo 15-05.30. Ei hyvä tuttivieroitusviikonloppu. (Ja niin, ai että miksikö kutsumme sitä lafkaa hirviötyöpaikaksi??)

"kaikenlaisia auto leluja"  - no nyt en kyllä ymmärrä. Tai no, olenhan minä varmaan turissut autosta, ja leluista, ja kaikenlaisesta nyt ylipäänsäkin.

"tilaa tyhjät cd-levyt" - ei, ei täältä niitä saa! On meillä niitä kyllä kotona, ei sen puoleen.

"uuden auton vahaus" - no pitäähän se auto vahata, että kiiltää!

Ja koko joukko muitakin hakusanoja, kuten "omenasato", "great girls", "temppurata"... mut ei kerran kertaa sanaa "tissit" tai "isot tissit", niinkuin Elman tarinoissa! Höh! Siis on mullakin ne! On, on!